خرید اقساطی مبلمان

مبلمان نو برای عید! معرفی بهترین روش خرید مبل اقساطی

هر سال با نزدیک شدن به عید، بسیاری از خانواده‌های ایرانی به فکر عوض کردن وسایل منزل می‌افتند. یکی از وسیله‌هایی که همه تمایل زیادی به تعویض آن دارند و جلوه زیادی به خانه می‌دهد، سرویس مبلمان است؛ چرا که نو شدن آن تاثیر زیادی در زیبایی محیط داخلی منزل دارد؛ البته ممکن است علاوه بر مبلمان، شما قصد خرید چندین کالا را به‌طور همزمان داشته باشید، یا هزینه‌های زیاد اواخر سال و برنامه‌ریزی‌‌های مالی که برای خود دارید، اجازه خرید نقدی مبلمان نو را به شما ندهد؛ پس با ما همراه باشید تا با ویژگی‌های مبلمان مناسب، انواع آن و نحوه خرید مبل اقساطی آشنا شوید.

۴ ویژگی‌ مهم که موقع خرید مبلمان باید به آن توجه کنید

مبلمان زیبا و مناسب، حس و حال جدیدی به خانه‌تان می‌بخشد و به راحتی بیشتر شما موقع استراحت کمک می‌کند؛ به همین دلیل لازم است در زمان خرید آن، چند ویژگی مهم را در نظر بگیرید تا خرید با کیفیتی داشته باشید. همچنین با توجه به قیمت نسبتا بالای مبلمان، بهتر است موقع خرید نهایت دقت خود را به کار ببرید تا بعدا از انتخاب خود پشیمان نشوید.

جهت خرید اقساطی محصولات چوبی و مبلمان برند برنادت کلیک کنید.

میزان مقاومت مبلمان

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها برای خرید مبلمان، استحکام آن است. بدنه مبل باید به اندازه‌ای مقاوم باشد که بعد از سال‌ها همچنان قابل استفاده باقی بماند؛ چرا که سایر قسمت‌های مبل مثل فوم، پارچه و… قابل تعویض هستند اما بدنه مبل را نمی‌توان تعویض و یا تعمیر کرد. پس اگر مبلمانی زیبا و با کیفیت می‌خواهید، سعی کنید سرویسی را انتخاب و خریداری کنید که اسکلت مقاومی داشته باشد. مبل‌هایی با بدنه چوبی، نسبت به مبل‌هایی که چوب کمتری در آن به کار رفته است، استحکام بیشتری دارند و برای خرید مبلی محکم با دوام بالا گزینه مناسب‌تری است.

جهت خرید اقساطی محصولات چوبی و مبلمان برند برنادت کلیک کنید.

کیفیت فوم و اسفنج مبل

یکی دیگر از ویژگی‌های موثر در انتخاب و خرید مبلمان، کیفیت فوم آن است که این فوم به سه دسته سرد، گرم و اسفنج تقسیم می‌شود.

فوم سرد: این نوع فوم در دمای پایین و با حرارت غیرمستقیم تولید می‌شود و مقاومت نسبتا بالایی دارد.

فوم گرم: این نوع فوم در دمای بالا و در کوره ساخته می‌شود که بعد از مدتی، کمی خاصیت ارتجاعی پیدا می‌کند.

اسفنج: ابرهای معمولی با ضخامت متفاوت هستند که غالبا توصیه می‌شود مبل‌هایی که در متریال آن‌ها از اسفنج استفاده شده است، خریداری نکنید چرا که مقاومت کمتری نسبت به فوم‌ها دارند.

با توجه به مطالب فوق، بهترین نوع فوم، سرد است که به دلیل ساخته شدن در اثر حرارت کم دوام بالاتری دارد و خیلی دیر حالت خود را از دست می‌دهد. اگر قصد خرید مبل دارید موقع خرید به تشک آن کمی فشار وارد کنید، اگر خیلی زود به حالت طبیعی برگردد، فوم درون مبل سرد است و کیفیت خوبی دارد.

جهت خرید اقساطی محصولات چوبی و مبلمان برند برنادت کلیک کنید.

فنرهای مبل، یکی از عوامل طول عمر آن

سومین ویژگی مهم و موثر در انتخاب و خرید مبل با کیفیت، فنرهای مبل است. محصولی که انتخاب و خریداری می‌کنید، باید قابلیت ارتجاعی داشته باشد و موقع نشستن روی مبل، فنر آن به سرعت به حالت اولیه برگردد. پس اگر طول عمر کالا برایتان اهمیت زیادی دارد و می‌خواهید سالیان سال از آن استفاده کنید، مبلی را انتخاب و خریداری کنید که فنرهای مقاومی داشته باشد.

هماهنگی مدل و رنگ مبلمان با سایر وسایل منزل

آخرین ویژگی که موقع خرید مبلمان لازم است به آن توجه کنید، رنگ پارچه مبل و هماهنگی مدل مبلمان با منزل و وسایل شماست. به طور مثال اگر وسایل منزل شما مدرن و اسپرت است از مبلمان راحتی و یا چستر استفاده کنید و اگر چیدمان و وسایل منزل شما کلاسیک و لوکس است، با خرید مبلمان استیل زیبایی بیشتری به خانه‌تان ببخشید. همچنین موقع خرید مبلمان سعی کنید رنگ پرده و فرش را کاملا در نظر بگیرید و هارمونی زیادی میان رنگ مبلمان و پارچه آن، با رنگ فرش و پرده ایجاد کنید. در این صورت فضای منزل شما در سال جدید با نهایت سلیقه دیزاین می‌شود و مبلمان نو، حال و هوای جدید به خانه شما می‌بخشد.

حالا اگر بخواهید مبلی تهیه کنید که تمام ویژگی‌های مطرح شده را داشته و کیفیت بالایی هم داشته باشد، لازم است مبلغ بیشتری پرداخت کنید که در این شرایط برای کنترل بودجه، می‌توانید به خرید اقساطی مبلمان و دکوراسیون منزل  فکر کنید.

جهت خرید اقساطی محصولات چوبی و مبلمان برند برنادت کلیک کنید.

انواع روش‌های خرید مبل اقساطی کدامند؟

در حال حاضر برای خرید مبل اقساطی چند راه وجود دارد که به تفکیک آن‌ها را بررسی کرده‌ایم تا راهنمای شما برای انتخاب آسان‌ترین روش خرید اقساطی باشیم.

خرید اقساطی مستقیم از فروشگاه‌های مبلمان و دکوراسیون

یکی از روش‌هایی که برای تهیه مبل اقساطی وجود دارد، خرید از فروشگاه‌هایی است که این خدمات را ارائه می‌دهند. برخی از مراکز فروش مبل،‌ علاوه بر خرید نقدی، امکان خرید اقساطی را هم برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. اما معمولا این فروشگاه‌ها چک و پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند و ممکن است همین موضوع شما را با محدودیت مواجه کند. به همین دلیل بهتر است به دنبال روشی بهتر برای خرید اقساطی خود باشید.

دریافت وام خرید کالا از بانک

یکی دیگر از روش‌های خرید مبل اقساطی، دریافت وام خرید کالا از بانک است که در این روش هم به چک و تضمین نیاز است. اگر در ارائه چک و تضمین مشکلی ندارید و فرصت کافی برای مراجعه به بانک و طی کردن مراحل اداری آن دارید، می‌توانید با دریافت وام خرید کالا از بانک‌ها به سراغ فروشگاه مورد نظر برای خرید مبل بروید و لذت مبلمان نو را در بهار نو تجربه کنید.

خرید مبلمان از سامانه‌های خرید اقساطی

از روش‌های دیگری که می‌توانید برای خرید مبلمان نو برای عید به آن فکر کنید، سامانه‌های خرید اقساطی هستند. شما برای دریافت وام از این سامانه‌ها موظف به ارائه چک و پیش پرداخت هستید، که خب ممکن است نزدیک سال نو با محدودیت بیشتری مواجه باشید و نتوانید چک و پیش‌پرداخت ارائه دهید. همچنین این سامانه‌ها، در صورت تاخیر در پرداخت اقساط از شما جریمه دیرکرد دریافت می‌کنند که این مورد هم یکی از معضلات دریافت وام از سامانه‌های خرید اقساطی است. پس لازم است به دنبال روش بهتر و شرایط آسان‌تری برای خرید مبل اقساطی باشید که در ادامه آن  را معرفی کرده‌ایم.

شرکت تاک کالای جامعه ایرانیان با هدف خدمت رسانی به همه ی قشرهای جامعه شرایط اقساطی  ویژه ای را در سطح فروشگاه های زنجیره ای خود در اختیار مشتریان قرار می دهد برای اطلاع از طرح های مختلف فروش شرکت تاک از سایت تاک کالا دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.