لوازم خانگی

معرفی و تاریخچه کامل برند دوو

در این بخش از سری مطالب وبلاگ تاک کالا  با معرفی کامل برند Daewoo همراه شما خواهیم بود تا بیش از پیش با این برند پرطرفدار در دنیای لوازم خانگی آشنا شوید. یکی از بهترین ارائه‌دهندگان لوازم‌خانگی در سطح دنیا شرکت دوو می‌باشد. امروزه دوو به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرمصرف‌ترین محصولات لوازم‌خانگی در جهان شناخته ‌شده است. محصولات این شرکت در اکثر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کشور عزیزمان ایران نیز این برند، یک برند شناخته‌شده و مشهور می‌باشد و اکثر خانواده‌های ایرانی چندین محصول از این شرکت را در منزل خود دارند. بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده مصرف‌کنندگان این محصول بیشترین رضایت را از این محصولات دارند. در ادامه به معرفی کامل برند دوو و محصولات آن خواهیم پرداخت.

معرفی کامل برند دوو و محصولات آن

تاریخچه محصولات برند دوو

شرکت لوازم خانگی دوو  در سال 1967 به مدیریت کیم وو چونگ در شهر سئول تأسیس ‌شده است. نام این شرکت از نام مدیرمسئول آن گرفته ‌شده است و به‌طورکلی از دو بخش به معنای عالی و woo تشکیل‌شده است. تا پیش از بروز بحران مالی در قاره آسیا در سال 1997 این شرکت پس از شرکت هیوندای به‌ عنوان دومین شرکت بزرگ در کره جنوبی شناخته ‌شده می‌شد. این شرکت دارای بیش از 20 زیرمجموعه و شرکت تابعه است که امروزه برخی از آن‌ها در زمینه‌های صنعتی مختلف به‌عنوان شرکت‌های مستقل شناخته ‌شده‌اند. یکی از شرکت‌های اقماری دوو، شرکت دوو الکترونیک است که برای شرکت‌های زیر مجموعه دوو در دهه 90 ، دهه حضور محصولات لوازم‌ خانگی با قدرت بالا در بازار بین‌المللی شناخته می‌شود. این شرکت امروزه در کره جنوبی دارای سایت‌های تولیدی پیشرفته در سطح جهان و بسیاری از کشورها از جمله مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی، چین و ویتنام می‌باشد. این امر بیانگر قدرت بالای رقابتی و محصولات لوازم‌خانگی دوو در سراسر جهان است. در ادامه به معرفی کامل برند دوو و محصولات مختلف آن خواهیم پرداخت.

عرفی کامل برند دوو و محصولات آن

پیش از خرید هر محصول کسب اطلاعات در رابطه با آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، این جمع‌آوری اطلاعات زمانی اهمیت خود را واضح می‌سازد که محصول مورد نظر یکی از لوازم خانگی مهم باشد. جهت خرید لوازم‌خانگی نخستین چیزی که باید در نظر گرفته شود ویژگی‌های برند معتبر لوازم‌خانگی در سطح دنیا است. البته لازم به ذکر است که کسب اطلاعات در رابطه با خدمات پس از فروش و تعمیرات محصول مورد نظر نیز اهمیت دارند.

ویژگی یخچال و سایدبای‌ساید دوو

در صورت تمایل جهت معرفی کامل برند دوو باید با ویژگی تمامی محصولات موجود در سطح دنیا با این برند آشنا شوید. از مهم‌ترین ویژگی‌های  یخچال و فریزر و ساید باید سایددوو می‌توان به پایین‌ترین میزان صدای آن اشاره کرد. یخچال‌های این برند اغلب کشوی مخصوص سبزیجات و میوه دارند و همچنین این محصولات دارای محفظه سردخانه مجزا با درب شفاف هستند. طبقات شیشه‌ای این یخچال‌ها نیز بسیار مقاوم بوده و همچنین قابلیت جابه‌جایی در کابین‌ها رادارند. تمامی یخچال ها با برند دوو به کنترل مکانیک دما نیز مجهز هستند.

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ماشین لباسشویی دوو

برای معرفی کامل برند دوو در ادامه به بیان مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی برند دوو خواهیم پرداخت. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ماشین لباسشویی با این برند صفحه‌نمایش بزرگ لمسی می‌باشد. این محصولات همچنین دارای موتور دایرکت درایو هوشمند هستند. یکی از برترین برنامه‌های ماشین لباسشویی با این مارک شستشوی سریع آن در 19 دقیقه می‌باشد که اغلب این ویژگی توسط تکنسین خدمات پس از فروش در هنگام نصب آن را به شما توضیح می‌دهد. این برنامه در صرفه‌جویی در زمان و انرژی تأثیر قابل‌توجهی دارد.

داستان طراحی و تولید هر یک از محصولات دوو، از پایبندی بر اصولی آغاز می شود که سیاست های انسانی، درک نیاز مخاطب و توجه به سبک زندگی ایرانیان بر اساس تکنولوژی روز جهان است.

پایداری محصولات که در مرحله طراحی مد نظر قرار می گیرد، مطابق با نوع زندگی ایرانیان و در راستای حفظ پایداری محیط زیست انجام می شود. محصولاتی که زندگی حرفه ای شاد و پایدار را نوید می دهند و یک انتخاب درست که اثبات آن در طول سالیان گذشته در کره و سپس در ایران صورت گرفته است.

طراحی محصول به سادگی و با رعایت پارامترهای جهانی انجام می شود و کیفیت پایدار از مهم ترین اصول سیاست در طراحی ها شناخته می شود. در کنار طراحی ساده، با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا محصولاتی تولید می شود تا شان خانواده ایرانی در استفاده از لوازم خانگی در سبک جهانی رعایت شود. تلفیق طراحی محصول با درک نیاز کاربر، توجه به سبک زندگی ایرانیان و ارائه راه حلی که آمیخته با تکنولوژی روز دنیاست، محصولی را پدید می آورد که لایق ایرانیان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.